Skip navigation

Ma bucur mult, pentru ca am avut Harul, ca in  2008 sa fac un videoclip impotriva avortului si sa-l postez pe internet. Pana astazi, acesta a fost vizualizat de peste 20.000 de ori. Din asta, cei care doar predica despre internet, ar trebui sa intelega ceva. Eu doar sper, ca macar un avort sa fi oprit. Legat de acest video, am primit pe YOU TUBE mesaje, de la mame, care m-au impresionat.

Intr-o seara am ascultat in masina piesa care este coloana sonora a clipului. Am fost puternic cercetat de catre Dumnezeu si Duhul s-a infiorat in mine. M-am apucat imediat sa studiez despre avorturi si despre statisticile din Romania. Am fost inspirat sa fac imediat acest videoclip. Am primit multe mesaje in care mi se spunea ca sunt incuiat, mesaje care incercau sa justifice avortul. Le-am raspuns politicos, din perspectiva Cuvantului lui Dumnezeu, insa mesajele lor le-am sters. Pe de alta parte insa am primit cateva mesaje fantastice care mi-au multumit si m-au incurajat. (pe acestea le puteti vedea ). Pentru aceste persoane deosebite doresc sa ii multumesc Domnului !

Puteti, urmari videoclipul si apoi va puteti ruga si voi pentru aceasta cauza.

 

Leave a Reply

