Skip navigation

Cu toate ca timpul revenirii lui Isus Cristos nu a fost precizat, si aceasta datorita faptului ca Domnul Isus Cristos a atras atentia tuturor sa fie pregatiti, caci atunci cand nici nu se vor gandi va veni Fiul Omului, totusi, din cele spuse de Mantuitor,  apostolilor Sai in legatura cu a doua Sa venire,  rezulta ca acest maret eveniment va fi precedat de anumite semne, din implinirea carora se va putea deduce ca venirea Sa nu este departe.  Unul dintre aceste semne este si aparitia proorocilor mincinosi.

Despre aparitia proorocilor mincinosi, Mantuitorul spune:

Se vor scula mulţi prooroci mincinoşi, şi vor înşela pe mulţi. Şi, din pricina înmulţirii fărădelegii, dragostea celor mai mulţi se va răci.” Matei 24:11-12

Apostol Pavel descrie astfel timpurile grele ce vor veni in zilele de apoi:

Căci oamenii vor fi iubitori de sine, iubitori de bani, lăudăroşi, trufaşi, hulitori, neascultători de părinţi, nemulţămitori, fără evlavie, fără dragoste firească, neînduplecaţi, clevetitori, neînfrînaţi, neîmblînziţi, neiubitori de bine, vînzători, obraznici, îngîmfaţi; iubitori mai mult de plăceri decît iubitori de Dumnezeu; avînd doar o formă de evlavie dar tăgăduindu-i puterea. Depărtează-te de oamenii aceştia. Sînt printre ei unii, cari se vîră prin case, şi momesc pe femeile uşuratice îngreuiate de păcate şi frămîntate de felurite pofte,cari învaţă întotdeauna şi nu pot ajunge niciodată la deplina cunoştinţă a adevărului. “ 2 Timotei 3:2-7

“Inmultirea faradelegii” se va produce, pe de o parte, datorita amagirii multor oameni de catre prooroci mincinosi, iar pe de alta, ca urmare a slabirii si decaderii de la credinta a unora.

Astazi ma voi referi la proorocii mincinosi, si pentru exemplificare atasez aici clipul pe care l-am creat si l-am postat pe YOUTUBE:

 

Eu personal, am fost martor al acestui eveniment, si am discutat cu pastorul, cu membrii ai familiei daca proorocul care a mintit trebuie dat pe fata. Stii ce mi-au spus majoritatea? Unii mi-au spus ca e mai bine sa tacem sa nu facem tulburare. Altii mi-au spus ca nu este spre zidire. Altul m-a intrebat daca am de castigat ceva. Stii ce a spus Isus? Intr-o imprejurare El a spus: „Vă spun că, dacă vor tăcea ei, pietrele vor striga.” Luca 19:40

Cred in intregime in darurile Duhului Sfant, si am vazut de multe ori lucrarea autentica a Duhului Sfant. Cred ca Duhul Sfant este cea mai puternica forta din univers.  Iubesc mult cuvintele din Scriptura care se refera la lucrarea Duhului Sfant:

“Iată semnele cari vor însoţi pe cei ce vor crede: în Numele Meu vor scoate draci; vor vorbi în limbi noi; vor lua în mînă şerpi; dacă vor bea ceva de moarte, nu-i va vătăma; îşi vor pune mînile peste bolnavi, şi bolnavii se vor însănătoşa.” Marcu 16:17-18

“După aceea, voi turna Duhul Meu peste orice făptură; fiii şi fiicele voastre vor prooroci, bătrînii voştri vor visa visuri, şi tinerii voştri vor avea vedenii.
Chiar şi peste robi şi peste roabe, voi turna Duhul Meu, în zilele acelea. “ Ioel 2:28

Cred puternic in lucrarea autentica a Duhului Sfant. Sunt constient insa ca exista si prooroci mincinosi. Unii o fac, pentu bani, altii din fire sau altii posedati de duhuri rele. Sunt incredintat, ca oamenii lui Dumnezeu, peste care a fost turnat Duhul Sfant, nu pot fi mintiti, pentru ca peste ei este Duhul Adevarului.

Odata un prooroc mi-a proorocit ceva. Era o femeie. Stiam ca traieste in preacurvie. Judecand dupa roade am refuzat sa cred lucrarea ei. Imediat Domnul mi-a facut de cunoscut, si am avut incredintarea puternica ca nu este o lucrare  de la EL, ci ceea ce spunea era doar din indrazneala, din firea ei.. Apoi am vorbit cu ea si i-am explicat ce spune Biblia despre proorocii mincinosi si care este pedeapsa pentru hula impotriva Duhului Sfant. Am rugat-o, in Numele Domnului sa-mi spuna daca este sigura ca lucrarea aceea este de la Dumnezeu. Ceea ce am apreciat la ea a fost, ca de data aceea nu a mintit, ci mi-a spus ca nu este sigura. Parea speriata. Eu nu am vrut sa o ingrozesc, i-am vorbit, doar in mod corect, din Cuvantul Domnului. Atunci mi-am amintit ca noi nu avem de luptat cu carnea si sangele ci cu duhurile. M-am rugat pentru ea. Atunci am inteles ca unul din darurile Duhului Sfant este si darul cunoasterii.

Am convingerea ca minciuna trebuie data pe fata.

Domnul sa va binecuvinteze si sa va pazeasca !

Leave a Reply

